Sun Plaza inițiază in acest an un proces de transformare. Reconfigurarea va conduce la îmbunătățirea mixului de chiriași, creșterea numărului de magazine și un plus de valoare adăugată centrului comercial. Principalele lucrări vizează o suparafață totală de 11,000 m.p. și vor conduce la crearea a 40 de magazine noi.
La șase ani de la inaugurare, Sun Plaza Shopping Center se extinde și se pregătește de o nouă provocare: un proces de reconfigurare care va îmbunătăți în mod considerabil mixul de chiriași și numărul de magazine. Principalele lucrări vizează o suparafață totală de 11,000 m.p. și vor conduce la crearea a 40 de magazine noi.
Transformarea Sun Plaza va începe în primul trimestru al anului curent, urmând a fi finalizat în primul trimestru al anului 2018.
Lucrările de reconfigurare și extindere, concepute de echipa de arhitecți și ingineri din cadrul ATP Vienna și coordonate de Optim Project Management, vor viza renovarea și reamenajarea unei părți considerabile a mall-ului.
Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG, explică: “Prin acest proces de reconfigurare urmărim să le oferim clienților o experiență de shopping în ton cu cele mai noi tendințe, vibrantă și diversificată, pe lângă accesul la mixul optim de branduri și servicii. Suntem absolut convinși că aceste schimbări vor consolida poziția Sun Plaza ca destinație de senzație pe piața de retail din București.”
La șase ani de la inaugurare, Sun Plaza Shopping Center se extinde și se pregătește de o nouă provocare: un proces de reconfigurare care va îmbunătăți în mod considerabil mixul de chiriași și numărul de magazine. Principalele lucrări vizează o suparafață totală de 11,000 m.p. și vor conduce la crearea a 40 de magazine noi.
Transformarea Sun Plaza va începe în primul trimestru al anului curent, urmând a fi finalizat în primul trimestru al anului 2018.
Lucrările de reconfigurare și extindere, concepute de echipa de arhitecți și ingineri din cadrul ATP Vienna și coordonate de Optim Project Management, vor viza renovarea și reamenajarea unei părți considerabile a mall-ului.
Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG, explică: “Prin acest proces de reconfigurare urmărim să le oferim clienților o experiență de shopping în ton cu cele mai noi tendințe, vibrantă și diversificată, pe lângă accesul la mixul optim de branduri și servicii. Suntem absolut convinși că aceste schimbări vor consolida poziția Sun Plaza ca destinație de senzație pe piața de retail din București.”