Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Atât în magazine, cât și online, clienții pot folosi programul Act for Good din aplicația mobilă, disponibil începând cu luna mai 2024 și în magazinele cora integrate rețelei Carrefour, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act for Good, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate sau experiențe unice precum degustări de vin, lecții de gătit sau excursii.
Cu aproximativ 450 de magazine și vizibilitate în mediul online, Carrefour este un lider al industriei de retail din România, având peste 17.000 de angajați.
Hipermarketul Carrefour le oferă clienților săi o gamă variată de produse și servicii, sprijinind producătorii locali și economia României. Atât în magazinele deja existente, cât și în cele care urmează să fie deschise sunt promovate programe speciale menite să stimuleze producția locală și agricultura ecologică precum Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Poftim Brânză Românească și Grădina Noastră.
De altfel, Carrefour oferă un portofoliu larg de mărci proprii de încredere pentru toate buzunarele, dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români, inclusiv game tradiționale românești. Portofoliul variat de produse este distribuit pe paliere diferite de preț: de la game accesibile (precum Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) la premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Eco Planet, Carrefour Bio, Carrefour Selection).
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Atât în magazine, cât și online, clienții pot folosi programul Act for Good din aplicația mobilă, disponibil începând cu luna mai 2024 și în magazinele cora integrate rețelei Carrefour, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act for Good, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate sau experiențe unice precum degustări de vin, lecții de gătit sau excursii.
Cu aproximativ 450 de magazine și vizibilitate în mediul online, Carrefour este un lider al industriei de retail din România, având peste 17.000 de angajați.
Hipermarketul Carrefour le oferă clienților săi o gamă variată de produse și servicii, sprijinind producătorii locali și economia României. Atât în magazinele deja existente, cât și în cele care urmează să fie deschise sunt promovate programe speciale menite să stimuleze producția locală și agricultura ecologică precum Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Poftim Brânză Românească și Grădina Noastră.
De altfel, Carrefour oferă un portofoliu larg de mărci proprii de încredere pentru toate buzunarele, dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români, inclusiv game tradiționale românești. Portofoliul variat de produse este distribuit pe paliere diferite de preț: de la game accesibile (precum Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) la premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Eco Planet, Carrefour Bio, Carrefour Selection).
Vei primi săptămânal, cele mai bune oferte ale de magazinelor din Sun Plaza. Şi pentru că nici nouă nu ne place spam-ul, te vei putea dezabona în orice moment, direct din email-ul primit.
Trimite-ne părerea ta despre site completând formularul pentru păreri clienți. Click aici!