În 1998 Grupul Inditex a creat un concept nou de magazin ce răspunde aşteptărilor tinerilor cumpărători, băieţi şi fete, interesaţi de stiluri în cele mai noi tendinţe. Bershka a fost lansat cu scopul de a deveni un punct de referinţă pe scena modei, adresându-se acestui nou segment de piaţă, aflat în creştere. În doar 2 ani, numărul magazinelor a crescut la 100, consolidând ferm imaginea brandului.
În 1998 Grupul Inditex a creat un concept nou de magazin ce răspunde aşteptărilor tinerilor cumpărători, băieţi şi fete, interesaţi de stiluri în cele mai noi tendinţe. Bershka a fost lansat cu scopul de a deveni un punct de referinţă pe scena modei, adresându-se acestui nou segment de piaţă, aflat în creştere. În doar 2 ani, numărul magazinelor a crescut la 100, consolidând ferm imaginea brandului.
Vei primi săptămânal, cele mai bune oferte ale de magazinelor din Sun Plaza. Şi pentru că nici nouă nu ne place spam-ul, te vei putea dezabona în orice moment, direct din email-ul primit.
Trimite-ne părerea ta despre site completând formularul pentru păreri clienți. Click aici!