Adrenallina Sports PR & more organizează pe 30 mai, la Hotel Marshal Garden Dorobanţi, ediţia II a Conferinţei Sports Marketing în România, ocazie cu care lansează un studiu în premieră: TOP COMPANII DIN ROMÂNIA IMPLICATE ÎN SPORT.
Adrenallina Sports PR & more, prima agenţie dedicată comunicării sportive din România, organizează marţi, 30 mai, ediţia a II-a Conferinţei Sports Marketing în România.
În cadrul evenimentului agenţia lansează pe piaţă un studiu în premieră-TOP Companii din România implicate în sport.
Cercetarea a fost derulată în perioada noiembrie 2016 – aprilie 2017 şi răspunde la întrebări precum:
• Care sunt companiile din România care derulează programe de sport şi wellness pentru angajaţii lor şi pentru comunitate?
• Ce companii investesc în sport şi cum anume aleg să o facă?
• Ce companii comunică prin valorile sportului şi ce strategii utilizează?
• Care sunt cele mai ample şi creative proiecte în această zonă?
• Ce companii se remarcă prin programe de comunicare internă? Dar acţiuni de CSR prin sport?
Reprezentanţi ai companiilor aflate în top, manageri de marketing, de CSR şi comunicare internă sau country manageri vor împărtăşi audienţei din strategia de comunicare şi implementare a proiectelor care au legătură cu sportul.
Adrenallina Sports PR & more, prima agenţie dedicată comunicării sportive din România, organizează marţi, 30 mai, ediţia a II-a Conferinţei Sports Marketing în România.
În cadrul evenimentului agenţia lansează pe piaţă un studiu în premieră-TOP Companii din România implicate în sport.
Cercetarea a fost derulată în perioada noiembrie 2016 – aprilie 2017 şi răspunde la întrebări precum:
• Care sunt companiile din România care derulează programe de sport şi wellness pentru angajaţii lor şi pentru comunitate?
• Ce companii investesc în sport şi cum anume aleg să o facă?
• Ce companii comunică prin valorile sportului şi ce strategii utilizează?
• Care sunt cele mai ample şi creative proiecte în această zonă?
• Ce companii se remarcă prin programe de comunicare internă? Dar acţiuni de CSR prin sport?
Reprezentanţi ai companiilor aflate în top, manageri de marketing, de CSR şi comunicare internă sau country manageri vor împărtăşi audienţei din strategia de comunicare şi implementare a proiectelor care au legătură cu sportul.