Pe data de 23 martie, noua zonă reconfigurată din cadrul Sun Plaza va fi deschisă publicului, găzduind 7 noi magazine cu o suprafață închiriabilă cumulată de 7 800 m2. Primele lucrări de remodelare au dus la crearea unei noi galerii comerciale la nivelul -1, generând mai mult spațiu pentru H&M, C&A și Bebetei, dar și 4 noi magazine – Altex, Terranova, O Bag și Autograf. În plus, căile de acces către parcarea subterană și pasajul subteran care conectează mall-ul cu stația de metrou Piața Sudului au fost modernizate.
Faza 1 are o suprafață de 7 800 m2 dispusă pe 3 niveluri, din care 2000 m2 sunt ocupați de 4 noi chiriași: Altex, Terranova, O Bag și Autograf. Chiriașii ancoră H&M, C&A și Bebe Tei și-au relocat magazinele, iar acum beneficiază de zone de shopping îmbunătățite.
Tunelul existent ce face legătura cu stația de metrou a fost extins și conectat cu zona nouă a centrului comercial. Începând cu data de 23 martie, acest tunel va avea o grafică artistică pe o lungime de 140 metri semnată de austriacul Peter Kogler, una dintre cele mai de renumite și apreciate personalități ale lumii artisitice internaționale.
Schimbările majore aduse de prima etapă a procesului de reconfigurare includ deschiderea unei noi zone de shopping la nivelul -1, unde se vor afla magazinele Altex și Bebe Tei, crearea unei noi căi de acces către parcarea subterană, precum și un nou lift.
“De peste 6 ani, milioane de oameni au vizitat Sun Plaza în căutarea unei oaze însorite de shopping, relaxare și distracție. Centrul comercial a reușit să-și câștige poziția de jucător dominant în partea de sud a Bucureștiului, iar acest proiect de remodelare urmărește întărirea acestui statut prin adăugarea de noi brand-uri, creșterea prestigiului mall-ului și câștigarea de noi competențe de fashion. Prin încheierea primei faze, suntem doar la începutul unei transformări ce va aduce Sun Plaza și mai aproape de dorințele clienților. Lucrările de construcție vor continua într-un ritm accelerat în următoarele luni, așadar mai multe schimbări urmează să vină” a declarat Friendrich Wachernig, membru al consiliului de administrație S IMMO AG.
Procesul de reconfigurare a centrului comercial Sun Plaza a început în primul trimestru al anului 2016 și va fi finalizat în primul trimestru al anului 2018. Aceste lucrări vor aduce în funcțiune un spațiu modern de magazine de calitate ridicată și petrecere a timpului liber, cu o suprafață de 11,000 m2, ce va îngloba circa 40 de noi magazine. Pe lângă cei 11,000 m2, alți 9,000 m2 din suprafața existentă a centrului comercial vor fi renovați în cadrul procesului de remodelare.
Proces divizat în etape
Reconfigurarea Sun Plaza va fi realizată în faze, pe o perioadă de 24 luni. Această abordare va asigura continuarea în bune condiții a activității chiriașilor existenți și menținerea la un nivel ridicat de calitate a experienței la cumpărături în centrul existent.
• Faza 0 – perioada de pregătire (lucrările nu erau vizibile, neavând impact asupra operațiunilor desfășurate în cadrul mall-ului)
• Faza 1 (T2 2016 – T1 2017)
• Faza 2 (T1 2017 – T3 2017)
• Faza 3 (T4 2017 – T1 2018)
Reconfigurarea Sun Plaza este concepută de către arhitecți și ingineri din ATP Viena, una dintre cele mai mari companii de proiectare integrată, având la bază ultimele standarde de calitate. Contractantul local desemnat pentru lucrările de construcție este Bog’Art, cea mare companie de construcții din România, iar coordonarea proiectului este asigurată de către Optim Project Management.
Premise de leasing excelente
Sun Plaza s-a bucurat de o performanță bună până acum, iar procesul de remodelare țintește întărirea și mai mult a poziției de top pe piața de retail din București. Proiectul se află în cel de al treilea an cu rata de ocupare de 100%, iar 90% din spațiul ce urmează a fi deschis în 2018 este deja pre-închiriat.
Mai multe detalii pe pagina dedicata extinderii.
Faza 1 are o suprafață de 7 800 m2 dispusă pe 3 niveluri, din care 2000 m2 sunt ocupați de 4 noi chiriași: Altex, Terranova, O Bag și Autograf. Chiriașii ancoră H&M, C&A și Bebe Tei și-au relocat magazinele, iar acum beneficiază de zone de shopping îmbunătățite.
Tunelul existent ce face legătura cu stația de metrou a fost extins și conectat cu zona nouă a centrului comercial. Începând cu data de 23 martie, acest tunel va avea o grafică artistică pe o lungime de 140 metri semnată de austriacul Peter Kogler, una dintre cele mai de renumite și apreciate personalități ale lumii artisitice internaționale.
Schimbările majore aduse de prima etapă a procesului de reconfigurare includ deschiderea unei noi zone de shopping la nivelul -1, unde se vor afla magazinele Altex și Bebe Tei, crearea unei noi căi de acces către parcarea subterană, precum și un nou lift.
“De peste 6 ani, milioane de oameni au vizitat Sun Plaza în căutarea unei oaze însorite de shopping, relaxare și distracție. Centrul comercial a reușit să-și câștige poziția de jucător dominant în partea de sud a Bucureștiului, iar acest proiect de remodelare urmărește întărirea acestui statut prin adăugarea de noi brand-uri, creșterea prestigiului mall-ului și câștigarea de noi competențe de fashion. Prin încheierea primei faze, suntem doar la începutul unei transformări ce va aduce Sun Plaza și mai aproape de dorințele clienților. Lucrările de construcție vor continua într-un ritm accelerat în următoarele luni, așadar mai multe schimbări urmează să vină” a declarat Friendrich Wachernig, membru al consiliului de administrație S IMMO AG.
Procesul de reconfigurare a centrului comercial Sun Plaza a început în primul trimestru al anului 2016 și va fi finalizat în primul trimestru al anului 2018. Aceste lucrări vor aduce în funcțiune un spațiu modern de magazine de calitate ridicată și petrecere a timpului liber, cu o suprafață de 11,000 m2, ce va îngloba circa 40 de noi magazine. Pe lângă cei 11,000 m2, alți 9,000 m2 din suprafața existentă a centrului comercial vor fi renovați în cadrul procesului de remodelare.
Proces divizat în etape
Reconfigurarea Sun Plaza va fi realizată în faze, pe o perioadă de 24 luni. Această abordare va asigura continuarea în bune condiții a activității chiriașilor existenți și menținerea la un nivel ridicat de calitate a experienței la cumpărături în centrul existent.
• Faza 0 – perioada de pregătire (lucrările nu erau vizibile, neavând impact asupra operațiunilor desfășurate în cadrul mall-ului)
• Faza 1 (T2 2016 – T1 2017)
• Faza 2 (T1 2017 – T3 2017)
• Faza 3 (T4 2017 – T1 2018)
Reconfigurarea Sun Plaza este concepută de către arhitecți și ingineri din ATP Viena, una dintre cele mai mari companii de proiectare integrată, având la bază ultimele standarde de calitate. Contractantul local desemnat pentru lucrările de construcție este Bog’Art, cea mare companie de construcții din România, iar coordonarea proiectului este asigurată de către Optim Project Management.
Premise de leasing excelente
Sun Plaza s-a bucurat de o performanță bună până acum, iar procesul de remodelare țintește întărirea și mai mult a poziției de top pe piața de retail din București. Proiectul se află în cel de al treilea an cu rata de ocupare de 100%, iar 90% din spațiul ce urmează a fi deschis în 2018 este deja pre-închiriat.
Mai multe detalii pe pagina dedicata extinderii.