Mulțumită succesului pe care l-a avut anul trecut colecția Levi’s® x Snoopy, primăvara aceasta nu vom vedea doar o reîntoarcere a mult-îndrăgitelor desene animate ale lui Charles Schulz, ci și o reunire a tuturor prietenilor din gașca Peanuts. Charlie Brown, Linus, Lucy sau Peppermint Patty – sunt personajele noastre preferate care vor apărea pe jeanși, tricouri, hanorace, geci și accesorii, pentru a oferi un twist jucăuș item-urilor clasice Levi’s®.
Și, bineînțeles, așa cum se întâmplă cu toate benzile desenate Peanuts, umorul nu va ezita să apară pe produse, un exemplu de item foarte cool este sacoșa din pânză cu Snoopy.
“Știi sentimentul acela când ai un moment atât de bun încât ai vrea să îl repeți? Așa am simțit noi după colaborarea cu Snoopy în 2018. Abia am așteptat să lucrăm cu Peanuts din nou, de data aceasta cu Snoopy și prietenii săi. Iubim modul prin care Charles Schulz a reușit să reflecte umanitatea prin personajele Peanuts. Astfel că, am vrut să continuăm acest mix de umanitate și umor și să ne jucăm cu vorbele din cultura de astăzi a meme-urilor.”, a declarat Jonathan Cheung, SVP, Levi’s® Design Global.
Pentru Levi’s® și Peanuts această colaborare de sezon vine ca o asociere naturală. Ambele branduri au un loc important în cultura americană, inspirând o conexiune emoțională profundă cu generații de fani și având legături strânse cu zona Bay din California. Și, desigur, ambele branduri pun accentul pe calitate, dar nu se iau niciodată prea în serios. Acest aspect se reflectă nu doar în imprimeurile grafice din colecție, dar și în componența produsului. Etichetele unice de culoare galben deschis pe fiecare item din denim sau detaliile galbene din interiorul buzunarului aduc un plus de autenticitate.
Acestea fiind spuse, imprimeurile grafice se integrează foarte bine în trend-ul ținutelor de stradă și oferă o notă optimistă ținutelor. Fie că îl vedem pe Snoopy care doarme pe logo-ul batwing Levi’s®, fie pe Peppermint Patty și Marcie care stau de vorbă deasupra scrisului “Girl Talk” sau jeanșii cu întreaga gașcă Peanuts, această colecție va încânta cu siguranță copiii, bunicii și pe toată lumea aflată între aceste generații.
Și, bineînțeles, așa cum se întâmplă cu toate benzile desenate Peanuts, umorul nu va ezita să apară pe produse, un exemplu de item foarte cool este sacoșa din pânză cu Snoopy.
“Știi sentimentul acela când ai un moment atât de bun încât ai vrea să îl repeți? Așa am simțit noi după colaborarea cu Snoopy în 2018. Abia am așteptat să lucrăm cu Peanuts din nou, de data aceasta cu Snoopy și prietenii săi. Iubim modul prin care Charles Schulz a reușit să reflecte umanitatea prin personajele Peanuts. Astfel că, am vrut să continuăm acest mix de umanitate și umor și să ne jucăm cu vorbele din cultura de astăzi a meme-urilor.”, a declarat Jonathan Cheung, SVP, Levi’s® Design Global.
Pentru Levi’s® și Peanuts această colaborare de sezon vine ca o asociere naturală. Ambele branduri au un loc important în cultura americană, inspirând o conexiune emoțională profundă cu generații de fani și având legături strânse cu zona Bay din California. Și, desigur, ambele branduri pun accentul pe calitate, dar nu se iau niciodată prea în serios. Acest aspect se reflectă nu doar în imprimeurile grafice din colecție, dar și în componența produsului. Etichetele unice de culoare galben deschis pe fiecare item din denim sau detaliile galbene din interiorul buzunarului aduc un plus de autenticitate.
Acestea fiind spuse, imprimeurile grafice se integrează foarte bine în trend-ul ținutelor de stradă și oferă o notă optimistă ținutelor. Fie că îl vedem pe Snoopy care doarme pe logo-ul batwing Levi’s®, fie pe Peppermint Patty și Marcie care stau de vorbă deasupra scrisului “Girl Talk” sau jeanșii cu întreaga gașcă Peanuts, această colecție va încânta cu siguranță copiii, bunicii și pe toată lumea aflată între aceste generații.