Te asigurăm că agenţii de curăţenie dedicaţi grupurilor sanitare sunt instruiţi zilnic şi au în dotare detergenţi de curăţenie profesionali, speciali pentru toate tipurile de suprafeţe. Deşi curăţarea toaletelor se repetă de mai multe ori pe zi, problema poate persista din cauza fluxului mare de clienţi. Te poţi implica direct în acest proces, asigurându-te că laşi de fiecare dată curăţenie în urma ta. Schimbările încep de la noi!
Personalul nostru face tot efortul pentru a păstra curăţenia. În plus, fiecare şef de tură are obligaţia şi responsabilitatea de a verifica şi înlocui, după caz, instrumentele care nu îndeplinesc condiţiile optime pentru curăţenie. Cu toate acestea, fiecare dintre noi poate oferi o mână de ajutor, prin simplul gest de a duce tava cu resturile de mâncare în zonele marcate special.
Dacă observi că îţi lipseşte un obiect şi crezi că l-ai pierdut în Sun Plaza, agenţii noştri de securitate îţi vor sări în ajutor. Aceştia se ocupă de restituirea obiectelor uitate/pierdute în zonele de foodcourt sau zona de joacă pentru copii, la Info Point, etajul 1. Îţi sugerăm să începi căutările acolo. Îţi ţinem pumnii!
Primul pas - te duci să vorbeşti cu agenţii de securitate din Sun Plaza pentru a putea începe investigaţiile. Următorul pas este acela de a te duce la Poliţia sectorului 4 pentru a depune plângere. Dacă între timp apar veşti, te anunţăm.
Suntem conştienţi de această problemă şi încercăm să luăm toate măsurile necesare pentru a nu ne mai confrunta cu ea. Deşi suntem cu ochii în patru, un ajutor în plus nu ne-ar strica. Aşadar, când vezi maşini parcate neregulamentar, este de ajuns să ne scrii şi vom trimite în cel mai scurt timp o echipă pentru a investiga situaţia. Ca regula, maşinilor parcate neregulamentar li se vor bloca roţile. Iar vestea cea mare acum urmează: cât de curând vom implementa sistemul cu plată, ceea ce va aduce mai multă ordine.
Dacă roţile maşinii tale au fost blocate, ia bileţelul din parbriz şi du-l la Info Point, etaj 1. Reprezentantele Relaţii Clienţi te vor ajuta în rezolvarea problemei. Iar când ai puţin timp la dispoziţie, citeşte regulamentul parcării din Sun Plaza: pentru a preveni apariţia altor situaţii pe viitor.
Ne trimiţi repejor un mesaj în care să ne explici exact ce s-a întâmplat. Vom investiga amănunţit situaţia, vorbind inclusiv cu managerul magazinului. În acest fel, vom încerca să prevenim apariţia altor situaţii pe viitor.
Apelezi 112 sau vorbeşti cu agentul de securitate din zonă care îți va oferi ajutorul de care ai nevoie. Stay safe!
Daca inca mai ai intrebari pentru noi, ne poti contacta la sunplaza@cbre.com